torsdag 5 februari 2009

Svårt att bestämma sig

Har lite svårt att bestämma mig angående layouten! Nu har jag bytt tillbaka till den rosa igen;-)

Idag har jag Linus hemma, han har ont i magen! Han väckte mig imorse och sa att han hade ont, men ibland kan det vara hunger så vi testade att äta frukost. Allt flöt på som vanligt och killarna klädde på sig , men sen när dom var på väg att gå så fick han riktigt magknip så då var det bara att komma in igen och lägga sig i soffan! Hoppas bara det inte blir nån vinterkräksjuka av det.

Ska jobba ikväll, så Vidar och jag ska åka och handla lite inför Tomas och Alvins Norge resa imorron! Dom ska åka buss i 7 h så lie tidningar och godis går väl åt;-)

1 kommentar:

  1. Hej Älskling (L)
    Vill bara säga att vi älskar dig och ta hand om mina småpluttar som är kvar i landet, man vet aldrig om vi kommer hem med Norges vägar och detta snöoväder !!! (W)
    Annars ser vi till att kamma hem GULD :p
    Puss och många kramar A o T (L) (L)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi