onsdag 4 november 2009

Vilket fenomen

Kollade på serien om Ullared i måndags kväll, väldigt underhållande! Vilka original dom hittat, en familj köpte allt dom behöver för ett helt år framåt. Kläder, hygienartiklar, presenter och gud vet allt. Dom sparade hela året för att shoppa loss varje dag i 2 veckor. Fascinerande!

Läste i tidningen idag att bästa försäljningsdag var i fredags då dagskassan var 22.2 miljoner!!!

Vidar och jag har varit lediga idag, vi gick en promenad efter lunch men usch vad det blåste, snöade och var kallt.

När min kära man kom hem tittade han väldigt ingående på mitt hår och så säger han:
"Har du varit hos frissan, du är jätte fin?"
jag svarar: "Nej jag har haft mössa på mig!"

Är väldigt sugen på att åka till Ullared, passar nog in där bland alla original;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Sussi Hoppas allt e bra i Novembermörkret.
    Vi tittade åxå på Alla shopping-glada i Ullared. Vi skulle åkt dit i somras,men blev inte så. Vi har planerat att till sommaren ta en avstickare dit med husvagnen,haha. Jag älskar å shoppa,nyttigt som skräp,mina flickor likaså... Ha en trevlig Kväll,Kram:-)

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!
    Men det är riktigt kul i Ullared, har varit där ett par gånger och man kan göra riktiga fynd. Särskilt nu när vi har små igen och man behöver overaller och leksaker mm
    Ha en bre helg och vad kul att du tittar in hit!
    Kramar Sussi

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi