fredag 1 januari 2010

2010

Ett nytt år med nya möjligheter ligger nu framför oss. Undrar vad som kommer att hända detta år?

Jag brukar aldrig ge några nyårs löften men nu har jag gjort det i alla fall! Jag har bestämt mig för att se mer positivt på allt som händer, har tyvärr en viss dragning åt det negativa hållet!

Frågade Alvin om han tror jag kommer få svårt att hålla mitt löfte och han svarade: Kan väl hända! Men han lovade att påminna mig om jag drar åt fel håll.

Idag har vi bara softat och myst ihop. Blev sent inatt, vi var på en riktigt trevlig fest med våra grannar. Somnade inte för änns kl fyra.

Nu är det dags att börja planera kalas, äldsta sonen fyller 12 år nästa vecka. Min lilla kille börjar bli stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi