torsdag 1 april 2010

Skärtorsdagen


Å vad mycket gott Leila bakade igår kväll. Speciellt cupcaken med choklad på! Kanske man skulle baka imorgon?


I dag ska jag sova ett par timmar och förbereda mig för nattjobb. Till helgen väntar kalas i dagarna två med släkten. Massor av god mat och trevligt umgänge kan aldrig vara fel.


Måste tyvärr till affären och trängas för att införskaffa godis till påskäggen, att man aldrig kan vara ute i god tid för sånt.


Jag är lite förvirrad över vilken dag man får besök av påskkärringar, är det idag eller på lördag? Hoppas jag hinner köpa godis innan dom kommer!


Vad tycks om min påskkyckling? Linus har själv skapat denna utstyrsel med lite hjälp av morfar. Han har själv ritat mönster och sytt på symaskin min duktiga kreativa kille.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi