fredag 11 september 2009

Prag

Vi har varit i Prag och firat min pappa som fyllt 70 år!

Systrami!


Massor av vackra byggnader är det i Prag. Vi gick och vi gick hela dagarna, 30 grader varmt var det!

Vätskepauserna blev många.

Det kända astronomiska uret. Varje heltimme ringer döden i en klocka och ut kommer de 12 apostlarna genom ett fönster! Sedan gal en tupp...



Vidar och jag promenerar i gamla stan.



Ölen slank lätt ner i strupen...

Utsikten från våran våning vi bodde i. Till höger syns Nationalmuseet, den runda kupolen som lyser.

Alvin

Bror min med Moa.


5 kommentarer:

  1. hEJ sUSSI
    vISST ÄR DET SÅ ATT DET RULLAR PÅ....ALLDELES FÖR MYCKET OCH FÖR FORT.kÄNNER ATT JAG MÅSTE DRA I HANDBROMSEN LITE JUST NU...Men gud så jag skriver, såg inte att caps va på hihih...spela roll.Tack för din kommentar hos mig.Kram vännen.Anna

    SvaraRadera
  2. Spelar ingen roll hur det ser ut:-)
    Kul att du tittade in!

    SvaraRadera
  3. varför har Tomas pipmugg till ölen? Kan han inte dricka utan att spilla?...kram Helene

    SvaraRadera
  4. Det är en AIK mugg så jag tror han kramar Moa för att skydda sig från det onda ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi