måndag 5 oktober 2009

inte slutat

Har inte slutat blogga, men den datorn jag brukar använda har gått sönder!

Vi har en stationär dator i Alvins rum men det blir inte av att jag sitter där. Det finns alldeles för mycket bus för Vidar i hans rum.

Det händer inte så mycket spännande just nu i alla fall. Har precis avslutat en lång jobbar helg och nu väntar två sköna lediga dagar då jag ska träffa vänner och ha det bra.

Till helgen är det höstmarknad i staden! En av årets höjdpunkter tycker jag. Jag älskar att gå ner bland stånden och bara titta runt, handla lite grann och bara mysa.

Brukade alltid köpa marknadsnougat förr i tiden ända tills jag fick recept på dom. Nu gör jag alltid egna och dom blir mycket godare! Recept kommer i veckan. Super enkelt och farligt goda!

Stegtävlingen går inget vidare, kom inte upp i tillräckligt med steg under helgen och ligger inte bra till i topplistan;-) Imorgon ska jag på aerobics då borde det arta sig lite!

Nej nu ska jag gå och vara lite social med min kära man!

1 kommentar:

  1. Låter spännande med receptet. Ser jag verkligen fram emot.
    Tråkigt när tekniken strular...
    Ha en fin vecka Kram Lina


    har förresten ny blogg adress:
    www.linruz.se

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi