söndag 11 oktober 2009

Saknar

Sitter här i soffan med den lagade datorn i knät. Hunden snarkar högt i köket och Vidar i soffan!

Mumsar "lite" marknadsnougat och njuter av lugnet.

Gav maken en liten pik att det vore kanske bra om han fixade nånting av alla "måsten" som ett hem har, så nu är han ute och hugger ved :-)

Jag saknar mina stora killar som jag tycker är borta alldeles för mycket. Det är kompisar och fritidsaktiviteter som hägrar!
Jag är självklart glad att dom har så mycket kompisar att vara med, men mamma då? Tur man har en liten skrutt också som tycker mamma är bäst!

Funderar på att ta med dom på något kul, en och en och så bara jag. Saknar egen tid med dom.

Skulle behöva lite tips på vad en snart 12 åring och en 9 åring skulle uppskatta! Endags utflykt hade jag tänkt mig.


2 kommentarer:

  1. Hej Sussi!
    Visst är det en bortglömd yta under vintern, altanen. Skall ändra på det är tanken....

    Mannen gjorde en liten stålplatta,låda typ !!! att ha under. Kändes lite vanskligt annars. Det funkade iallafall bra och syns inte så mycket. Vill ju inte ha ett hål i trallen dagen efter!!! KramkramAnnna

    SvaraRadera
  2. Visst blir det tommare och tommare hemma ju större de blir.
    Både skönt och lite tråkigt tycker jag.
    men som du skriver ärdet kul att de har vännner.
    Kram Lina

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi