lördag 31 oktober 2009


Jag tycker inte om att blogga utan bilder men nu har jag inte skrivit på hela veckan så nu måste jag! (Fuskar och lånar en bild på nätet)


Pojkarna har höstlov och jag har jobbat varje dag tyvärr! Men i tisdags tog vi en tur till TomTit och hade en helmysig dag tillsammans som vi avslutade på MAX. Jag tror inte man kan få nog av TomTit, det finns hela tiden nya saker att upptäcka, till och med för Vidar finns det roliga upptäckteratt göra.



Har provat lite nya recept i helgen bla gjorde jag efterrätten från måndagens Cookalong med Tina. Hon gjorde Citronkräm med nötcrisp och granatäpplen, det var lätt att göra och kändes relativt nyttigt för att vara en efterrätt, här finns receptet: http://recept.nu/1.302188/tina_nordstrom/efterratter_godis/frukt_bar/citronkram_med_notkrisp_och_granatapplen


Idag har jag bakat kladdkakemuffins från min nya kokbok, Leila bakar! Fotar just nu bara med min mobilkamera så jag fuskar och lånar en fin bild av Leilas muffins på recept.nu!

Dom var väldigt chokladiga och smarriga, snabbt gick det att göra också. Det gillar jag!


Nej nu väntar snart kalas för syrrans trillingar som fyller hela 17 år!

1 kommentar:

  1. Ler man och ser glad och trevlig ut på sin Lilla Presentationsbild då får man automatiskt en hälsning ifrån mig och har man dessutom en fin och trevlg livsbejakande blogg så skriver jag lite längre som idag!
    Vilken härlig Best till hund ni har, verkligen!
    Är idag på jakt efter glädje och leénden och den stående frågan är vad är humor?
    Mvh och Kram ifrån en liten pojke på 45 år som kallar sig för Oumberlige Peter!
    Ha en fin fortsatt söndag och en trevlig vecka!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi