onsdag 21 oktober 2009

Pigg




Nu har krafterna så sakteliga börjat återvända!


Har efter snart en veckas snörvel börjat känna mig normal igen! Jobb och dagis väntar i eftermiddag.


Vidar har varit dålig i magen så han har varit hemma med mig. Nu börjar han snörvla också får se vart det leder! En helt normal höst med andra ord!


Det är inte lätt att roa en relativt pigg liten kille när man själv helst ligger nedbäddad i soffan. Lite fingerfärg och papper blev i alla fall en höjdare, Vidar har skapat ett vackert konstverk som kommer ramas in och upp på väggen!



2 kommentarer:

  1. Tänk vad lite fingerfärg kan göra! :-)

    SvaraRadera
  2. Hallå...Hösten är pest med alla sjukdommar. Peppar peppar så brukar mina barn vara friska. Kanske hemma 1 gång per termin. Jag känner precis till det där att man måste roa när man helst vill ligga nerbäddad i soffan eller sängen. Jag gillar också att bara bläddra i alla kokböcker...

    Kram Anne

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar!
Kramar Sussi